kde jsme všude byli a co jsme prožili v roce 2012

Všem přátelům, známým a příznivcům našich stránek přejeme hodně štěstí v Novém roce :O)

29.12.2012

Dnešní krásný den jsme si užily na honu. Je to jen takový malý hon v rámci našeho mysliveckého sdružení na škodnou a pouští se i pár bažantů. Máme ho na zakončení lovecké sezóny. Brixie si ho opět úžasně užila, z devatenácti střelených bažantů jich přinesla osm, toho posledního našla pod stromem, kam uprchl, ale před Brixie se neschoval, ta na nic nečekala, než se bažant rozkoukal, tak už mi ho nesla :O). Fotky z honu jsem přidala oo fotogalerie roku 2012.

prosincové procházky a Vánoce

Předvánoční čas jsme si užívali na procházkách, pokud nám počasí dovolilo, pekli jsme cukroví, holky mi u toho vydatně pomáhaly zejména umýváním všech možných misek, tácků a plechů a pak jsme upekli pár vánoček, nazdobili stromeček a Vánoce mohly pomalu začít. Letos dárečky měly holky od kamarádky Yvettky Holíkové, která jim je i krásně zabalila. Do fotogalerie roku 2012 jsem přidala fotky z procházek, na kterých jsme byli během prvních dvou týdnů v prosinci, jJsou tam také fotky ze, sněhové procházky 11.12., kterou si užila zejména Brixie :O) a .fotky z předvánočního období a Vánoc.

8.12.2012

Na tento den jsem se těšila celý rok. Není nic krásnějšího, než jít s Brixie na hon. Ona se pro tu práci opravdu narodila a miluje ji. Dnes bylo krásně, ale také hodně mrazivo. Brixie pracovala opět úžasně a den si užila . Fotky a krátké povídání najdete ve fotogalerii roku 2012.

16.11.2012

I přes nepřízeň počasí jsme se vypravili na výlet. Jeli jsme na Míchovu skálu a zříceninu hradu Štamberk nedaleko Mrákotína. Jsme tam sice každý rok minimálně dvakrát, ale rádi se tam vracíme. Všude byla mlha a jediný lidi, které jsme ani neviděli, ale jen slyšeli, byli lesní dělníci :O), bylo to úžasný a opravdu jsme si procházku užili. Fotky a krátké povídání najdete ve fotogalerii roku 2012.

12.11.2012

Vypravila jsem se s holkama an zříceninu hradu Holoubek a na Plešický vodopád. Počasí nic moc nebylo, musely jsme dávat pozor na mokré spadané listí, ale i tak jsme si to užily. Fotky a krátké povídání najdete ve fotogalerii roku 2012.

26.10.2012

Brixinka slaví své šesté narozeniny, ten čas letí. Je to ale pořád stejné éro :O).

21.10.2012

Byli jsme na nádherné procházce, společně s kamarádkou Evou a psíma holkama Týnou a Gwen (web našich kamarádek: http://magicofczech.webnode.cz), na okraji Moravského krasu. Bylo krásné počasí a cesta vedla listnatým lesem krásně podzimně vybarveným. Ušli jsme si 27 kilometů a holky večer prospaly, dokonce i jinak neúnavná Brixie :O).

říjen 2012

17.10. jsme si užili pěknou procházku kousek za Třebíčí, počasí bylo nádherné, tak jsem toho využila k nafocení podzimních portrétů holek., z jedné z nich je udělaná fotogalerie. Fotky z procházky najdete ve fotogalerii roku 2012.

podzimní portrétky holek z fotogalerie:

Sindy Brixie Shiny Brixie Shiny

linka

15.11.Spoutu lidí pořád udivuje, že holky krmím masem se zeleninou a že tu zeleninu opravdu jí. Dnes jsem jim nachystala zeleninu na několik dní dopředu a Brixie se mi do ní hned pustila :O), kdyby u toho byly i ostatní holky, tak by měly misku k večeři a já bych musela zítra chystat novou.

14.10. jsme šli na procházku pod Klučovskou horu, počásí nám opět přálo. 4.10. jsme šli ke Glorietu nedaleko Náměště nad Oslavou.
Na procházky samozřejmě chodíme každý den, ale ne každý den s foťákem :O). Fotky najdete ve fotogalerii roku 2012.

Krkonoše 28.-30.9.2012

Prodloužený víkend jsme si užili na tom nejúžasnějším místě - v Krkonoších na chatě Borůvce. Uteklo to jako vždycky hodně rychle, ale i tak jsme si užili dva krásné výlety. Fotky a povídání najdete ve fotogalerii Krkonoš pod odkazem Krkonoše 28.-30.9.2012.

22.9.2012 Klubová výstava RK CZ Oslavany

Dnes jsem si s Brixie užila krásný den na klubové výstavě v oslavanech, kterou pořádal Retriever klub CZ. Moc jsem se těšila na všechny ty lidičky, které už jsem dlouho neviděla a výstava byla skvělá, jako vždy, i přes nepřízeň počasí. Posuzoval pan Robert Allen z Velké Británie, velmi sympatický pan rozhodčí, který se k pejskům choval velmi hezky a byl opravdu velmi pečlivý, každého pejska důkladně prohmatal. Atmosféra u kruhu byla opět skvělá. Brixie se krásně předvedla a výstavu si opravdu užila.

Klubová výstava RKCZ Oslavany 22.9.2012
rozhodčí: pan Robert Allen (UK)
Basilej Brixie Oasis of Peace "Brixie" třída čestná - V1
posudek: balanced outline, head little masculine, balanced, very good reach of neck, good forechest, laid of shoulder, very good bone and feet, topline, tail set very good, ribcage correctly sprung, good hindquarters, moved vith drive

V průběhu září jsem si také s Brixie užívala mysliveckou práci. Brixie je nadšená, kdykoliv může pracovat a mě práce s ní velmi baví. Užily jsme si jeden hon v MS Studenec a také pár tahů na kachny v našem mysliveckém sdružení.

Brixinka má spoustu nových fotek ve své fotogalerii. Září byl tak trochu její měsíc, díky práci, kterou spolu děláme. :O)

10.-18.8.2012 Dovolená v Krkonoších

Opět jsme si užily nádherný týden v Krkonoších, jak jinak, než na chatě Borůvka. Prošli jsme spoustu krásných míst, některá jsme navštívili už loni, jiná byla pro nás nová. Krknoše jsou nádherné a my tam jezdíme už skoro jako domů. Fotky najede ve fotogalerii dovolená Krkonoše 10.-18.8.2012.

7.8.2012 Toulovcovy maštale

Opět jsme jeli na výlet, tentokrát na Toulovcovy maštale nedaleko Boru u Skutče. Den byl opravdu krásný, na cestě nechyběly ani různé potůčky, což ocenila zejména Brixie a my jsme výet zakončili výhledem z krásné rozhledny. Fotky z výletu najdete ve fotogalerii roku 2012.

20.7.2012 Z Vladislavi do Třebíče

Dnes jsme se vydali na procházku z nedaleké Vladislavi po turistických stezkách zpátky do Třebíče. Do Vladislavi jsme jeli vlakem a pak jsme šli pěšky zpátky. Povídání a fotky najdete ve fotogalerii roku 2012.

23.6.2012 Žďárské vrchy

Povídání a fotky najdete ve fotogalerii roku 2012.

Minulý týden jsem měla narozeniny a dostala jsem překvapení, dort v podobě flatí hlavy, nemohla jsem uvěřit, je je vůbec možné udělat něco takového, dokonce i ten výraz přesně odpovídal tomu, jak se Brixie dokáže tvářit. Podoba byla opravdu dokonalá, klobouk dolů před takovým uměním.

Brixie Brixie Brixie Brixie

26.5.2012 Výlet do NP Podyjí

Opět jsme se vydali do Podyjí tentokrát i s pánečkem a taky kamarádem, kterého někdy bereme na naše výpravy s sebou. Den byl nádherný a tak jsme se krásně prošli. Pánečci se na půl cesty posilnili v hospůdce v Popicích. Procházka to byla krásná. Všechny fotografie najdete ve fotogalerii roku 2012

28.5.2012 Procházka okolo Víru

Podle jednoho článku v časopice Turista jsme se vypravili na výlet k Víru. Tam už jsme jednou byli a šli jsme odtam na výlet na zříceniny, tentokrát jsme se vydali na opačnou stranu na rozhlednu. Den byl velmi pěkný, procházka rozkvetlými loukami byla úžasná. Nejvíc si to ale samozřejmě užily holky. Fotky jsou ve fotogalerii roku 2012

21.4.2012 popice u Znojma

Dnes jsem se vypravila sama s čerticema do popic u Znojma, kde nás čekala kamarádka Eva s Týnou (Ciria Oasis of Peace - Brixinky mladší sestřička) a prvně jsme šly na jedno místo, kde kvetou kosatce a pak jsme vyrazily na Sealsfieldův kámen. Holky si spolu pěkně užily.

Fotky najdete ve fotogalerii roku 2012

17.3.2012 výlet na Javořici

Dnes jsme si uzili krásný výlet na Javořici. Vyšli jsme ze Lhotky kolem rybníka Horní Mrzatec, přes Peklo jsme se dostali na vrchol Javořice, odtam jsme pokračovali na Míchovu skálu, k Velkému pařezitému rybníku a na zříceninu hradu Štamberk. Odtam jsme došli zpátky do Lhotky. Výlet byl úžasný, jen nás překvapila spousta sněhu :O)), to se líbilo zejména Brixie, která lítala ceý den jak neřízená střela. V autě se rozespala a nějak jí nohy nesloužily.

Ještě se nám nepovedlo ji utahat tak, že pak nemohla chodit :O))).

Fotky najdete ve fotogalerii roku 2012.

10.3.2012 Procházka u Příštpa

Vypravili jsme se s holkama na procházku k Příštpu podívat se, jestli už kvetou sněženky v přírodní rezervaci v Jedlí. Fotky jsou ve fotogalerii roku 2012.

Oslava narozenin 28.1.2012

Holky slavily narozeniny Bela měla 12.1. už sedm let, Sindy měla 18.1. šest let a Shiny měla 21.1. čtyři roky. Holkám jsem udělala dortíky, i Brixie dostala dortík, aby jí to nebylo líto :O).

V rámci mých časových možností chodíme na prochajdy, vždycky, když je hezky, tak jsem celý den v práci a když už mám náhodou volno, tak je venku počasí, že by psa nevyhnal. Můj pracovní den začíná ráno v půl sedmé, kdy odjíždím do školy a končí kolem půl deváté večer, kdy se vracím za stříhání. Mezi školou a stříháním bývám doma maximálně půl hodiny.