kde jsme všude byli a co jsme prožili v roce 2013

PF 2014 linka

Vánoce 2013

Letošní Vánoce zase rychle utekly a my si je skoro ani neužili. Honza byl v práci a tak jsem s holkama chodila na prochajdy a koukala jsem se na pohádky v televizi. Ale i tak máme pár fotek, jen ne z procházek, protože tu bylo stále zataženo a inverze. Pár fotek je ve fotogalerii 2013.

14.12.2013 hon MS Dolní Vilémovice

Byla jsem s Brixie na honě v MS Dolní Vilémovice. Brixie si den zase úžasně užila a pracovala skvěle. Přinesla si jednoho zajíčka a jedenác bažantů, měla obrovskou radost, že může pracovat a já jsem si tak s ní užila skvělý den.

Do fotogalerie roku 2013 jsem přidala fotky z honu.

7.12.2013 sněhová procházka

Přes noc napadl sníh a tak jsem se vypravila na procházku s foťákem. Brixie byla nadšená, vrhala se do každé závěje, kterou jsme minuly a užívla si sněhu co to jen šlo. Shiny to nijak nezajímalo :O)

30.11. procházka Dolní Vilémovice - Třebíč

Vezli jsme auto do Dolních Vilémovic na technickou a opravu a pak jsme šli domů - pěšky :O). Vzali jsme to přes Klučovskou horu, Kožichovice, Dobrou Vodu a Ptáčovský žleb. Počasí vyšlo nádherné a nejlepší bylo, že nikdo nikde nebyl, to byla paráda :O). Fotky jsou ve fotogalerii roku 2013.

30.11. nové žabky

Jjela jsem na teraristickou burzu do Jihlavy. Původně jsem chtěla jen koupit cvrčky pro zvířectvo doma, tady se špatně shání, tak jezdím každý měsíc na burzu. A u jednoho stolu pán prodával nádherné Rosnice běloreté, to jsou žáby, které jsem si už dlouho přála, jen jsem je nikde na burze neviděla a tak jsem hned začala přemýšlet, jak doma uspořádám terária a jestli si vůbec můžu žabky koupit. Neodolala jsem a koupila jsem si pár žabek. Udělala jsem si Ježíška a tři týdny dřív :O). Doma pak proběhla rošáda s terárky, tak jsem měla na zbytek dne o zábavu postaráno. Přidala jsem jim také fotogalerii. Zatím jsou plaché a hodně divoké.

Pár fotek rosnic běloretých najdete v jejich fotogalerii.

9.11.2013 Plešický vodopád

Vypravila jsem se do nedalekého Chroustova, odkud se dá dobře dojít k Plešickému potoku, na kterém jsou kaskády a také vodopád. Cesta nebyla vůbec jednoduchá, mokré spadané listí a příkré svahy byly jako klouzačka na ledě. Fotky jsou ve fotogalerii roku 2013.

26.10.2013 sedmé narozeniny Brixie

Čas letí a Brixinka oslavila své už sedmé narozeniny. Všechno nejlepší zlatíčko a užívej si zivot naplno jako dosud.

18. a 19.10.2013

Opět jsem vzala foťák a vyfotila pár fotek v lese při raních procházkách.

Ve fotogalerii roku 2013 je pár fotek.

14.10.2013 Podyjí

Ráno byla mlha, která se ale rychle rozplynula, když se skrz ni dostalo Slunko a tak jsme vyjeli směr Podyjí. K našemu nemilému překvapení kousek za Třebíčí byla opět mlha, která cestou do Znojma stále houstla a houstla, ale řekli jsme si, že když už tam jsme tak budeme pokračovat. A dobře jsme udělali, podzimně zbarvené a mlhavé Podyjí bylo naprosto fantastické a než jsme došli na vyhlídku na Seasfieldově kameni, tak se rozplynula a my si tak mohli užít i výhled na řeku a protější kopce.

Ve fotogalerii roku 2013 máme fotky.

12.10.2013 v lese za městem

Opět raní procházka za městem.

Ve fotogalerii roku 2013 jsou fotky.

8.10.2013 v lese za městem

Každé ráno, pokud nejedeme někam na výlet, chodíme do lesa za město na pořádnou prochajdu a dnes jsem vzala i foťák.

Ve fotogalerii roku 2013 jsou fotky.

3.10.2013 Graselovou stezkou Českou Kanadou

22.10.2013

Opět jsme vyrazili na výlet trošku dál od domova, tentokrát do České Kanady. Den byl nádherný a my sjem si užili putování nádhernou pozimní krajinou. Určitě se do České Kanady zase vypravíme.

Ve fotogalerii roku 2013 máme fotky.

29.9.2013 výlet na Javořici

Vypravili jsme se na Javořici. Jeli jsme jako vždy autem do Lhotky za Mrákotínem a vypravili jsme se kolem rybníka Horního Mrzatce na vrchol Javořice a pak na Míchovu skálu a přes zříceninu hradu Štamberk zpátky do Lhotky, den se vydařil skvěle, počasí bylo úžasné a my jsme si to opravdu užili.

Ve fotogalerii roku 2013 máme pár fotek

12. - 21.9.2013 Krkonoše

Opět jsme byli na Borůvce ve Velké Úpě. V sobotu 14.9. jsme tam měli s Honzou svatbu. Den se sice nevydařil podle našich představ, chtěli jsme obřad a veselí venku, ale bohužel byla zima a pršelo a tak jsme měli venku pod střechou obřad a veselí pak uvnitř. I tak to byl ale krásný den a my moc děkujeme Kamilovi a Aničce z chaty Borůvka, že nám připrvili úžasný den.

Po svatbě jsme se rozhodli, že ještě týden si budeme užívat na horách i přes to, že počasí po celý týden nebylo nic moc. Povídání a fotky z našich výletů si můžete prohlédnout ve fotogalerii z Krkonoš.

7.9.2013 hon na kachny v MS Studenec

Jela jsem s holkama na hon na kachny do MS Studenec. Holky pracovaly skvěle, i Shiny, pro kterou to byl první velký hon pracovala moc pěkně. Brixie pak ještě chytala kačera, který utekl z výřadu :O). Je krásné, když si člověk může užít den s pejsky a pozorovat, jak dělají práci, kterou milují, zejména Brixie úplně zářila štěstím. Ve fotogalerii roku 2013 máme pár fotek z honu.

1.9.2013 procházka z Klučovské hory do Třebíče

Šla jsem s holkama na pěknou prochajdu Honza mě vysadil na Klučovské hoře a odtam jsem šla s čertíkama prochajdou zpátky do Třebíče. Den byl krásný a počasí bylo akorát, ani teplo, ani zima. Všechny jsme si to báječně užily :O). Ve fotogalerii roku 2013 máme pár fotek a povídání z prochajdy.

21.8.2013 Krkonoše

Náš zvěřinec se rozrostl o dvě krásné rosničky včelí (Phrynohyas resinifictrix), zatím jsou to ještě neohrabané malé žabky, tak doufám, že porostou a že se jim bude dařit :O)

rosnička včelí rosnička včelí

10. - 17.8.2013 Krkonoše

Opět jsme byli v Krkonoších na našem neojblíbenějším místě - na Borůvce. Bylo nádherně a tak jsme si užili spoustu úžasných výletů. I přesto, že jsme byli v Krkonoších po páté, tak se nám tam pořád moc líbí a letos jsme objevovali nová místa. Máme spoustu fotek a povídání ve fotogalerii.

poslední týden v červenci u moře v Německu a Dánsku

Byla jsem se s čertíkama a kamarádkou Evou a její fenkou - Brixinky sestrou Týnou (Ciria Oasis of Peace) vypravila na dalekou cestu do Dánska na krytí. Výlet jsme si užily, hlavně moře, počasí vyšlo krásně, nebylo ani takové vedro jako u nás. Holky byly úplně unešené z moře, bylo to taky poprvé, co u moře byly a já doufám, že ne naposledy.

Ve fotogalerii roku 2013 jsou fotky a povídání z výletu.

20.7.2013 speciální zkoušky z vodní práce v Litohoři
Byla jsem s Brixie a Shiny na klubové speciální zkoušce z vodní práce, kterou pořádal Retriever klub CZ v Litohoři. Byl to velmi náročný horký den a holky mi udělaly velikou radost, že zkoušky zvládly.

Basilej Brixie Oasis of Peace "Brixie": 130 bodů (max.136 bodů), I.cena
Compendio Shining Ray "Shiny": 130 bodů, I.cena

14.7.2013 procházka okolím Třebíče

Vypravili jsme se na odpolední prochajdu. Auto jsme nechali v Trnavě kousek za Třebíčí a odtam jsme se vydali do Náramče, Rudíkova, Přeckova a zpátky do Trnavy.

9.7.2013 procházka při západu Slunce

Protože je teď venku přes den takový teplo, že s holkama nikam nechodíme, tak chodíme na procházky pozdě večer, nebo při východu Slunce. Dnes večer jsem šla s čertíkama ven při západu Slunce a vzala jsem s sebou i foťkák, většinou se mi s ním nechce nosit :O)

28.6.2013 rozhledna na Mařence

Na nedalekém kopci jménem Mařenka loni postavili rozhlednu a protže jsme tam ještě nebyli tak jsme se dnes odpoledne vypravili na výlet právě tam. Dojeli jsme autem do Římova a odtam jsme se vypravili přes osadu Dašov na kopec Mařenka. Rozhledna je volně přístupná a nabízí krásné výhledy do kraje. Fotky a krátké povídání jsou ve fotogalerii roku 2013.

21.6 - 25.6.2013 Jeseníky

Od pátku 21.6. do úterý 25.6. jsme byli v Jeseníkách. Ubytování jsme měli pensionu U řeky v Karlovicích. Opravdu krásné místo. Vůbec se nám nechtělo domů. Vypravili jsme se na pár výletů, povídání a spoustu fotek najdete ve fotogalerii pod odkazem Jeseníky 2013. V úterý jsme vyrazili ráno domů, tak na žádný výlet už čas nebyl, odpoledne jsem musela do práce a stihla jsem to tak tak, hodili jsme za dveře bágly a já mazala do práce :O)

13.6.2013 procházka při východu Slunce

Ráno jsme si opět přivstali, podle předpovědi počasí měl být zase horký den a tak aby se holky dostaly na prochajdu, vstávali jsme při východu Slunce, tento týden již po několikáté, jen dnes se mi Slunce při východu povedlo vyfotit :O)

1.6.2013 údolí řeky Doubravy

Jela jsem s čertíky a Sindou do údolí řeky Doubravy. Sice poprchávalo a všude bylo mokro, to nám ale nevadilo, čertice stejně šly převážně korytem řeky. Já jsem se vybavila stativem pro lepší focení

18. - 19.5.2013 canisterapeutické školení v Borové u Poličky

Tento víkend bylo canisterapeutického školení v Borové u Poličky, které každžý rok pořádá svaz Cantes, kde jsem členem. Sobota byla ve znamení přednášek a vyměňování si zkušenností za naší činnosti a v neděli se konaly canisterapeutické zkoušky, kde jsem tentokrát posuzovala poslušnost. Na školení jsem byla s čertíky a společne s kamarádkami a jejich čertíkma jsme si užily super víkend. Ve fotogalerii roku 2013 jsou fotky.

8.5.2013 hrad Hardegg

Na státní svátek 8.5. jsme se opět vypravili do Podyjí, tentokrát do Čížova, odkud jsme šli pěšky přes řeku Dyji do nejmenšího Rakouského městečka Hardegg, kde je krásný hrad. Tentokrát jsme se vybavili i eury a tak jsme mohli i s holkama na hrad.

Všechny fotky a povídání najdete ve fotogalerii roku 2013

4.5.2013 procházka na Klučovské hoře

Vypravila jsem se s holkama na Klučovskou horu, dnes bylo opravdu nádherně a protože tam kvetly pampelišky, tak jsem udělala holkám jarní portréty.

brixie brixie sindy

28.4.2013 NP Podyjí

Vypravili jsme se s holkama do Podyjí, po dlouhé době jsme měli společné volno, tak jsme toho museli využít. Počasí vyšlo skvěle, svítilo sluníčko, ale nebylo vedro. Ve fotogalerii roku 2013 jsou fotky a povídání z výletu.

21.4.2013 hrad Veveří a okolí Brněnské přehrady

Dnes byl nádherný jarní den a tak jsem se vypravila s holkama na prochajdu na hrad Veveří, kam k mé radosti směly i holky a pak okolím Brněnské přehrady. Den se opravdu vydařil.

13.4.2013 Toulky s hafíkem Hrachoviště u Třeboně

Vypravila jsem se s Brixie do Jižních Čech do vesničky Hrahoviště nedaleko Třeboně, kde Výcvikové canisterapeutické sdružení Hafík, o. s. http://www.agility-trebon.cz pořádalo Toulky s hafíkem. Přihlásila jsem obě čertice na trať v délce 35 km, ale nakonec jela jen Brixie, Shiny ještě hárala. Prochajdu jsme si s Brixinkou užily, jen díky mé "šikovnosti" jsme ušly skoro 42 km, bloudila jsem bloudila :O), někdy mám pocit, že mé geografické vzdělání je spíše na škodu, protože za vším hledám ještě něco navíc :O). Ale nakonec jsme to zvládly a do cíle došly, jen Brixie byl si to dala ještě jednou, cestou zpátky se prospala v autě a večer měla zase spoustu energie.

Tady jen pár fotek z cesty, moc jsem nefotila.

toulky s hafíkem toulky s hafíkem toulky s hafíkem toulky s hafíkem toulky s hafíkem toulky s hafíkem toulky s hafíkem toulky s hafíkem toulky s hafíkem toulky s hafíkem

1.4.2013 aprílová procházka

Přes noc zase nasněžilo a protože bylo odpoledne hezky, tak jsme vyrazili s holkama k večeru na prochajdu.

Ve fotogalerii roku 2013 jsou fotky z procházky.

linka

Všem našim přátelům a příznivcům přejeme krásné Velikonoce.

31.1.2013 Velikonoční procházka

Sice máme Velikonoce, ale venku sněží a sněží, největší radost z toho mají holky, zejména Brixie, my už trohu míň. Skoro si tu připadám jako na horách :O)

Ve fotogalerii roku 2013 jsou fotky z dnešní procházky.

17.3.2013 sněženky u Příštpa

Jak slezl sníh a trochu se oteplilo, tak jsem zkusila zajet k Příštpu nafotit sněženky. pár jich tam opravdu bylo.Fotky najdete ve fotogalerii roku 2013.

3.3.2013 procházka k Ptáčovu

Dnes hned ráno jsme šli s holkama na dlouhou prochajdu, tentokrát k Ptáčovu. Bylo opravdu krásně a tak jsme si to užili. Ve fotogalerii roku 2013 je přidáno pár fotek a povídání z procházky.

24.2.2013 procházka Třebíčí

Včera nám krásně nasněžilo, sněžilo celou noc a také celý den, tak jsme se vypravili s holkma na trošku fotografickou procházku, kdy jsme se prošli po Třebíči a z různých vyhlídek jsem fotila město. Holky si užily sněhu a všichni jsme byli moc spokojení, že jsme se příjemně prošli :O )

16.2.2013 Syenitové skály

Vypravila jsem se s holkama na Syenitové skály, holkám se nejvíc líbílo, že jsme musely přes brody a potoky a mohly se tak máchat aniž bych je hnala z vody, že je ještě zima :O), nakonec jsem se vykoupala i já, i když nedobrovolně :O)

31.1.2013 procházka kolem vodní nádrže Lubí a k Ptáčovu

Šla jsem s holkama k Lubí a k Ptáčovu, bylo to záměrně, protože, u Lubí se usídlil bobr, kterého jsme sice nikdy neviděli ale jeho dílo nezapře, že tam opravdu je :O).

Do fotogalerie roku 2013 jsem přidala fotky

Narozeniny psích holek

V lednu holky slavily narozeniny: Bela oslavila 12.1. už své odmé narozeniny, Sindy 18.1. sedmé a Shiny 21.1. páté. Samozřejmě nesměl chybět ani dostík, který byl letos z tvarohu a zakysané smetany plný piškotků a jiných dobrůtek :O).