rok 2015

Tento rok mě čekala velká změna, v červenci jsem nastoupila k Policii ČR, prošla jsem všemi těmi psychotesty, testy fyzické zdatnosti a podrobnou zdravotní prohlídkou a vyšlo to. V červenci a v srpnu jsem byla na vojně ve Vyškove, což byl slušný mazec a nikdy by mě ani v tom nejhorším snu nenapadlo, že něco takovýho prožiju. Tak na běhání po venku s holkama už není tolik času, kolik bych si přála, ale přesto jsme si užili spoustu výetů.

Vánoční procházka 24.12.2015

Na Štědrý den jsem byla doma sama, jako už každoročně :O), kamarádka byla taky doma sama, tak jsme to daly dohromady a užily si super den a prochajdu s našima psíma holkama. Vzala jsem s sebou i Sindy, která se nám minulý týden vrátila od táty zpátky a tak bude zase na výpravy chodit s námi. Fotogalerie z procházky je ve fotogalerii roku 2015.

hon MS Dolní Vilémovice 5.12.2015

Opět po roce jsme pořádali v našem mysliveckém spolku hon. Letos jsem bohužel nemohla vzít Brixinku i když je v super kondici, ale měla jsem obavu aby se někde nezranila, když vidí jen na jedno oko. Ale Honza přišel se super nápadem, každý rok máme leč na bažanty na poli, kde je uprostřed lesík a tam se Brixie nemá kde zranit, a tak Honza vymyslel, že mi ji tam přiveze. Brixie byla šťastná a pracovala fantasticky, maximálně si to užila, ani pak nechtěla jet zpátky domů. Shiny byla taky moc šikovná, celý den pracovala moc pěkně a donesla i dva statné zajíce. Jsou to holky moje šikovný.

Nesměřské údolí 14.11.2015

Byla jsem opět doma sama, tak jsem se vypravila s čerticema na prochajdu. Jen než jsem doma všechno udělala venku se zatáhlo, i přes to jsem vyrazila k Velkému Meziříčí do vesnice Osové a odtam jsem se s holkama vydala do údolí. Cestou jsme pořádně zmokly, ale to nám nevadilo :O).

Balinské údolí 8.11.2015

Dnes to vůbec nevypadalo na to, že je podzim, byl nádherný den a tak jsme se vypravili do Balinského údolí, kde jsme si prošli naučnou stezku.

údolí řeky Oslavy 1.11.2015

Dnes jsme byli na dalším výletě, tektokrát jsme se vypravili za Náměšť nad Oslavou k řece Oslavě, ke Glorietu a na Vlčí kopec, taky jsme se brodili řekou a užili si trochu adrenalinový konec vycházky, kde jsme museli šplhat přes skály, bylo to náročné hlavně pro holky, ale zvládli jsme to.

zřícenina hradu Rokštejn 31.10.2015

Další krásný den, který jsme strávili na výletě, tentokrát jsme se vydali na zříceninu hradu Rokštejn z Brtnice kolem řeky Brtnice.

NP Podyjí 27.10.2015

Vypravili jsme se do Podyjí. Tentokrát jsme ale trasu otočili, vyšli jsme z Popic a šli prvně na Seasfieldův kámen a pak jsme sešli dolů k řece. Počasí vyšlo krásně a les byl krásně podzimně zbarvený.

narozeniny Brixie 26.10.2015

Brixinka dnes slaví své už deváté narozeniny, přes všechny ty zdravotní problémy, které ji potkaly na konci prázdnin je čilá a ve skvělé kondici, jen ať jí to dlouho zůstane. Po mrtvici sice nevidí na levé oko, ale jinak je živá a čilá jako dřív a můžeme spolu podnikat zase celodenní výpravy po venku a v pohodě to zvládá. Jen je od té mrtvice strašně nenažraná, myslela jsem, že to víc nejde, ale ono to jde :O).

K narozeninám Brixie dostala zelený postroj od Sofa Dog Wear, na který jsem v soutěži získala 30% slevu. Hned zítra ho vyzkoušíme na výletě.

Javořice 25.10.2015

Rádi se vracíme na místa, kde se nám líbí a tak jsme se dnes opět vypravili na Javořici a okolí. Šli jsme osvědčenou trasu, kterou máme rádi. Na podzim je to tu nejhezčí, zejména bukový les v okolí zříceniny hradu Štamberk byl úžasně vybarvený.

Třebíč - Ptáčov - Trnava - Pocoucov - Třebíč 24.10.2015

Rozhodla jsem se jít jen kolem Třebíče a tak jsem vybrala trasu přes Ptáčov do Trnavy a přes Pocoucov zpátky do Třebíče. Holky si to venku užily a nejvíc si užily brod za Pocoucovem.

Třebíč - Sokolí - Račerovice - Třebíč 17.10.2015

V krásný den by byl hřích sedět doma a tak jsem po obědě vzala čertice na pořádnou prochajdu na okruh před Řípov, Sokolí a Račerovice. Moc se mi líbí, jak se tu dá v okolí putovat.

pochod České státnosti 26.9.2015

Tentokrát bez holek jsme se vypravili na pochod České státnosti. Trasa vedla ze Sloupu přes rozhlednu Podvrší, Skalní Mlýn a Propast Macochu. Byla to moc pěkná trasa a rozhodně námět na další výpravy.

klubová výstava Retriever klubu CZ Oslavany 20.9.2015

Brixie jsem vytáhla opět na výstavu, přihlásila jsem ji do třídy veteránů, posuzoval anglický rozhodčí pan David Hutchison, Brixie získala ve třídě veteránů V2 a krásný posudek.

seminář cvičení na míči 12.9. 2015

Užila jsem si s Brixie super den na semináři cvičení na míči, dlouho jsem se rozhodovala, jestli ji vzít a nebo Shiny, nakonec jsem moc ráda, že jsem se rozhodla pro Brixie, parádně si to užila a Verča, která seminář vedla je ještě doporučenou terapeutkou dornovy metody a Brixince uvolnila zablokovanou tylní kost, kterou se mi nedařilo po mrtvici uvolnit, měla chudák zablokovanou ještě čelist, takže veliká úleva pro Brixie i pro mě. Brixinka je jinak už v pořádku, nemá žádné problémy nebo komplikace, začíná s námi chodit na delší procházky a užívá si to. Moc děkujeme našemu panu veterináři za rychlou diagnózu a včasnou léčbu, díky tomu je Brixie v pořádku a snad bude zase řádit jako dřív.

pochod Rychlé roty 5.9.2015

Vypravili jsme se na pochod Rychlé roty, který se konal nedaleko Ústí nad Orlicí. Trasa byla vybraná skvěle. A na konci nás čekala krásná medaile :O). Jediné, co mě mrzelo bylo, že s námi nemohla jet Brixie.

konec prázdnin 2015

Na konci prázdnin nás potkala hodně nepříjemná situace, Brixinka prodělala mozkovou mrtvici :(. Když jsem přijela z práce, tak ležela v předsíni a nemohla se ani zvednout, když jsem ji pomohla na nohy, tak se točila dokola a do všeho narážela, venku byla dezorientovaná, tak jsme mazali na veterinu, kde ji MVDr. Zdeněk Vedral vyšetřil a sdělil, že je to mozková mrtvice a hned Brixie dostala injekce, na které jsme jely druhý den znovu a pak dostala Prednison. Je už první den večer bylo Brixie o mnoho líp a normálně se najedla. Do týdne byla zase jako dřív, jen jsem zjistila, že oslepla na levé oko. Myslela jsem že je to za námi, ale za 14 dní se jí vrátila celková slabost a tak jsme mazaly na veterinu znovu, tentokrát podstoupila i rozbor krve, který byl naprosto v pořádku a tak dostala Brixie opět Prednison a dostaly jsme pár rad, aby byla v pohodě, tak doufám, že bude, v rámci rehabilitace jsem zapojila hlavolamy, Brixie si je moc užívá.

Brixie loví myšky 2.8.2015

Jak jsem šla po venku, tak mi to nedalo a natočila jsem Brixie, jak loví myši :O).

klubová výstava retriever klubu CZ v Horce nad Moravou 26.7.2015

Dnes jsem se po třech letech vydala na výstavu, na klubovou výstavu, kterou pořádal Retriever klub v Horce nad Moravou, posuzovala rakouská rozhodčí Claudia Berchtold, Brixie měla premiéru ve veteránech, získala ocenění V2 a krásný posudek, ve kterém mimo jiné bylo, že nevypadá na svůj věk, po pravdě, ona se tak celý den ani nechovala, takže jsem se nenudila nejen já ale ani okolí, Brixie je prostě šašek každým coulem.

Ďáblova prdel 10.7.2015

Když jsem se dočetla o Ďáblově prdeli, rozhodla jsem se, že to musím vidět :O) a tak jsme dnes jeli na výlet do České Kanady. Vyšli jsme z Dolního Radíkova prvně na rozhlednu u Jakuba a pak jsme se vydali k Ďáblově prdeli. Je opravdu neuvěřitelné, co dokáže příroda stvořit :O).

Javořice 27.6.2015

Jela jsem s kamarádkou, čerticema a její zlaťandou Vendulou na Javořici, obešly jsme tradiční okruh ze Lhotky.

Krkonoše 20. - 26.6.2015

Letos jsme se podruhé vypravili do Krkonoš, chtěli jsme si užít ještě společné volno, protože od 1.7. nastupuju do práce. Vypravili jsme se na stará známá a oblíbená místa, ale i do míst, kde jsme ještě nebyli. Pořád je co objevovat. A tak jsme se vypravili do Kuksu, Josefova, Jaroměře, Malé Úpy, prošli jsme si úžasný městský park v Trutnově, šli jsme Obřím dolem na Luční boudu a také jsme se vydali do polského městečka Karpacz.

Fotky jsou ve fotogalerii z Krkonoš.

Devět skal 19.5.2015

Jela jsem s kamarádkou, čerticema a její zlaťandou Vendulou na Devět skal, auto jsme nechaly v Křižánkách a odtam jsme se vydaly na okruh. Novinkou pro mě bylo, že byla vykácená cesta k Bílé skále, o té jsme neměli vůbec potuchu, že tam je. Když jsme byly na Devíti skalách, tak jsek jsem vylezla na vrchol začaly okolo lítat vrtulníky, bylo to jako při nějakém útoku parašutistů. Cestou zpátky jsme zmkly :O).

Krkonoše 13. - 17.5.2015

Naše první letošní společná dovolená nás zavedla, jak jinak než, do Krkonoš :O). Toulali jsme se kolem chaty Borůvky, já jsem ráno chodila běhat okolo Červeného kopce, nemohli jsme vynechat výstup na Sněžku, užili jsme si koulovačku v Labském dole, ale vypravili jsme se i na místa, kde jsme ještě nebyli - na Labskou přehradu, na rozhlednu Eliška a do Žacléře.

Fotky jsou ve fotogalerii z Krkonoš.

NP Podyjí 26.4.2015

Užili jsme si krásný jarní výlet do NP Podyjí. Dokonce jsme měli štěstí a u kaple u Popic byly vykvetlé vstavače kukačky.

Trnava - Ptáčov 24.4.2015

Jela jsem za kamarádkou do Trnavy a tak jsme se společně s našima psíma holkama vydaly na procházku z Trnavy do Ptáčova a zpátky, holkám se nejvíc líbil potok.

podvečerní Třebíčí 23.4.2015

V podvečer jsem se šla s holkama projít na Hrádek a pak jsme se prošly kolem řeky Jihlavy v centru města.

Budišov - Nárameč - Trnava - Třebíč 19.4.2015

Od rána byl nádherný jarní den a tak jsem se nechala vysadit v Budišově a šla jsem s čerticema do Třebíče. Nejlepší část prochajdy byl rybník v Náramči, kde se holky vymáchaly a vůbec se jim odtam nechtělo :O).

koniklece na Klučovské hoře 16.4.2015

Vrátila jsem se na Klučovskou horu, jestli už koniklece rozkvetly a měla jsem štěstí.

Klučovská hora 7.4.2015

Jela jsem s čerticema na Klučovskou horu podívat se, jestli už kvetou koniklece, pár jich tam bylo a tak jsem se prošla po okolí a vypravím se tam za čas znovu.

rozhledna na Pekelném kopci 6.4.2015

Vyšli jsme si na Pekelný kopec nedaleko Třebíče, kde je postavena nová rozhledna. Cestou zpátky nás chytla sněhová přeháňka :O) .

koniklece Ptáčov 3.4.2015

V pátek byl krásný den, studený, ale slunečný a tak jsem po obědě vyrazila s čerticema do Ptáčova na koniklece. Cestou zpátky jsme potkaly kamarádku Marušku s flatkou Nomi a tak jsem holkám udlala společné foto.

Fotky z Ptáčova jsou ve fotogalerii roku 2015

koniklece Trnava 24.3.2015

Jaro už je tu a v Trnavě rozkvetly koniklece, v předchozích letech jsem se tam nedostala, pouze do Ptáčova, tak jsem se tam v podvečer. Čertice nesměly chybět. Po té, co jsem nafotila koniklece jsem se s nimi ještě prošla k nedalekému rybníku Veselý, kde se mi povedlo vyfotit poláky chocholačky a letící kachny divoké.

Fotky jsou ve fotogalerii roku 2015

částečné zatmění Slunce 20.3.2015

Nad naším územím bylo vidět částačné zatmění Slunce, samozřejmě jsem byla nachystaná s foťákem, nemohla jsem si tuto událost nechat ujít :O) škoda, že pás totality byl tak daleko, ale už jsme s Honzou vymýšleli kdy bude další zatmění viditelné úplné blíž k nám a snad se podaří, že to ještě aspoň jednou uvidím.

Fotky ze zatmění jsou ve fotogalerii roku 2015.

bledule Dašov 18.2.2015

V Dašově vykvetly bledule, jela jsem tam třikrát a až napotřetí se mi konečně poštěstilo, ještě nebyly rozkvetlé všechny, ale už se to tam docela hezky u potoka bělalo.

Klučovksá hora 8.3.2015

Byl nádherný jarní den a tak jsem se vypravila s holkama na prochajdu na Klučovskou horu.

Hrádek 16.2.2015

V únoru byly dny, kdy jsme si mysleli že už je jaro a jedním takovým, nádherným dnem, byl i ten dnešní. Vypravila jsem se s holkama na Hrádek , i tady ve městě máme krásná zákoutí, kam stojí za to chodit. Holky se taky parádně vylítaly na nedaleké louce.

procházka za Třebíčí a zámek v Třebíči 8.2.2015

Zima byla letos opět na sníh hodně chudá a vůbec jsme si ho neužili, ale dnes ho trochu napadlo a tak jsem s čerticema vyrazila do lesa. Brixie byla nadšená i z těch dvou centimetrů, které napadly. Vzala jsem to s nimi ještě na zámek a než jsme došly domů nebylo po sněhu ani památky, ale užily jsme si pěkné dopoledne.

jedna lednová večerní procházka a východ Slunce 2015

Pár fotek z jedné večerní procházky ve fotogalerii roku 2015.

narozeniny Shiny 21.1.2015

Shiny má své už 7. narozeniny, letí to strašně rychle, přijde mi to jako včera, kdy jsme si pro ni jeli. Shiny se stále těší dobrému zdraví a pořád je to taková dáma, pro kterou je pod její úroveň dělat nějaké pitomosti, ale která klidně slupne všechno, co kde najde :O).

12.1.2015 oslavila Bela své již 10. narozeniny, pořád je plná energie, fotku nemám, Bela se fotí strašně nerada :O)