rok 2016

procházka 19.12.2016

Napadl sníh a byla mlha, ale protože jsem měla volno a takových dní je jako šafránu, vyrazila jsem s čerticema ven. Vzala jsem s sebou i foťák, mám moc ráda mlhu a ráda ji fotím. Holky si prochajdu užily, zejména Brixie, která sníh miluje, pořád říkám, že měla bydlet spíš někde v trvale zasněžené oblasti :O).

Fotogalerie z procházky je ve fotogalerii roku 2016.

u Ptáčova 29.11.2016

Odpoledne jsem šla s čerticema k Ptáčovu, kde jsem měla sraz s kamarádkou a jejím štěnětem australského honáckého psa Fate. To je pořádná divoška a tak byl úkol utahat ji a hlavně nafotit, protože bylo nádherné odpoledne. Obojí se snad podařilo. Nejvíc se Fate líbila Brixie, kdyby byla mladší, tak by to byla dokonalá dvojka :O).

procházka 19.11.2016

Listopad je u nás samá mlha a jinak tomu nebylo ani dnes, ale když má člověk po dlouhé době volný den, tak ani ta mlha nevadí, má to i výhody, nikde není ani noha a člověk si může užívat klidu a holky neotravují žádní cizí nevychovaní psi, takže můžu říct, že tohle počasí mám asi nejraději.

Fotky jsou ve fotogalerii roku 2015.

sněhová procházka 10.11.2016

Zima si pospíšila a tak napadl první sníh, doufám, že ne poslední, nemohla jsem o to holky ochudit. Brixie řádila jak černá ruka a Shiny se tvářila, jako kdyby jí to strašně otravovalo :O), copak Shiny, to je naše dáma. Pěkně jsme se prošly.

procházka Týnským údolím a na Hrádek 8.11.2016

Do Týnského údolí chodím s holkama často, máme to za barákem a tak jsme vyrazily i dnes. Bylo krásné dopoledne a tak jsem se rozhodla, že čertice nafotím na Hrádku.

Fotky jsou ve fotogalerii roku 2016. Je tam přidáno i pár fotek Týnského údolí z 13.10.2016.

výlet z Třebíče přes Řípov do Sokolí a přes Račerovice zpátky 28.10.2016

Dnešní nádherný podzimní den jsme si užili venku, šli jsme kolem zámku a podél řeky do Poušova a pak do Řípova a po úžasné cestě mezi poli a lesem do Sokolí, odtam jsme šli dál do Račerovic. Cestou jsme míjeli posekané kukuřičné pole a holky se tam vyběhaly, jako aporty jim posloužily kukuřičné klasy :O). Z Račerovic jsme pak dál pokračovali lesem zpátky domů.

narozeniny Brixie 26.10.2016

Brixinka dnes slaví své kulaté 10. narozeniny, pořád je aktivní a vymýšlí nové kousky, kterými nás neustále překvapuje. Pořád chodí s námi na dlouhé procházky a je ve výborné kondici. Doufám, že jí to ještě dlouho vydrží. Přeji si hlavně aby byla zdravá a mohla si pořád užívat pohybu, který tolik miluje.

dovolená v Českém Švýcarsku 26.9. - 1.10.2016

Po mnoha letech jsme se letos vrátili do Českého Švýcarska. Je to překrásný kout naší země a jsem moc ráda, že jsme si to tam mohli opět užít a tentokrát i s psí smečkou. Užili jsme si výlety s holkama, i bez nich, aby si taky odpočinuly a počasí nám vyšlo skvěle. Ubytování jsme měli u Horgetů v Jetřichovicích, nejlepší ubyování, jaké jsme mohli mít. Moc všem doporučuju, odkaz je níže v odkazu na fotogalerii: České Švýcarsko 2016

hrad Lipnice nad Sázavou 23.8.2016

Od rána byl horký den a na procházku nebo výlet s holkama bylo dost teplo a tak jsme nechali holky doma a vyrazili sami do Lipnice nad Sázavou na hrad.

výlet na Kleť a zřícenina hradu Dívčí kámen 12.8.2016

Dnes bylo sice zataženo, ale i tak jsme vyrazili ny výlet do Jižních Čech na Kleť a na zříceninu hradu Dívčí kámen. Na výšlap bylo počasí naprosto ideální. Holky se vymáchaly v řece a procházku si užily.

krajská výstava psů Žebětín 30.7.2016

Byla s Brixie na 9. Krajské výstavě psů v Žebětíně nedaleko Brna, flaty posuzovala paní Zdeňka Jílková, Brixie byla přihlášená do třídy veteránů a paní rozhodčí z ní byla nadšená, říkala, že je v super kondici, má úžasnou povahu a je skvěle zvládnutá, dostala ocenění V1 a vítěz třídy a pak ještě zabodovala v závěrečné soutěži nejlepší veterán výstavy kde získala 2. místo. Udělalo mi to velikou radost. Brixie tím splnila podmínky pro udělení titulu Veterán šampion ČR.

dovolená Krkonoše 3. - 8.7.2016

Opět jsme vyrazili na týden do Krkonoš, už je sice máme projitý skrz na skrz, ale nikdy se neomrzí a pořád se tam moc rádi vracíme. Ubytovaní jsme byli opět ve Velké Úpě na chatě Borůvka a podnikli jsme spoustu výletů na nám velmi dobře známá místa, ale i tam, kde jsme ještě nebyli. Užili jsme si krásný týden.

Fotky jsou ve fotogalerii Krkonoše 3. -8.7.2016

procházka z Třebíče přes Pocoucov a Ptáčov zpátky do Třebíče 13.6. 2016

Šla jsem s holkama na okruh přes Pocoucov a Ptáčov zpátky domů. Tentokrát jsme s sebou vzaly i Sindy, popravdě docela nerada s ní chodím na pořádký prochajdy, protože musí být pořád na vodítku a to je docela vopruz. I když ona je za dlouhé prochajdy ráda. Počasí bylo úžasné, nebylo ani moc vedro a tak si to holky super užily.

canisterapeutické školení a procházka k Vírské přehradě 14.5. 2016

Ráno jsem vyrazila s holkama na canisterapeutické školení, které pořádal náš svaz Canis z.s., které probíhalo na farmě u Lamáka manželů Okáčových v Ústupu u Olešnice. Po školení jsem se chtěla ještě trochu projít, když už jsem byla v tomto koutu naší republiky a tak jsem potom jela do Karasína, odkud jsme se s holkama prošly k Vírské přehradě. Byl to krásný den..

Třebíč - Ptáčov - Trnava 9.5.2016

Šla jsem s čerticema za kamarádkou do Trnavy a protože byl nádherný den, tak jsem rozhodně nemohla nechat doma foťák :O) .

Vojenský pochod Lednice 7.5.2016

Dnes jsme vyrazili na vojenský pochod do Lednice, šli jsme trasu 25 km, holky jsme nechali doma, bylo tam moc lidí a nakonec se udělalo docela horko, tak jsme za to byli rádi .

Krkonoše 25.4. - 29.4.2016

Vyrazili jsme s čerticema do Krkonoš, ubytování jsme měli ve Špindlerově Mlýně, zrovna v tento týden se do Krkonoš vrátil sníh a tak jsme museli hřebnové túry vzdát a jen tak jsme chodili po okolí. Užili jsme si taky zimní výšlap na vrchol Medvědín :O), fotky jsou přidané do fotogalerie z Krkonoš.

výstavy s Brixie duben 2016

9.4.2016 jsem byla s Brixie na národní výstavě psů v Ostravě, posuzovala paní MVDr. Jindřiška Bendová, Brixie ve třídě veteránů získala ocenění V1.

23.4.2016 jsem byla s Brixie na mezinárodní výstavě psů v Českých Budějovicích, posuzovala paní Dana Smržová, Brixie ve třídě veteránů získala ocenění V1, BOV, rozhodčí chválila její kondici a řekla, že by strčila svým temperamentem mlaďochy do kapsy :O).

duben 2016

Kromě procházek jsme s holkama taky podnikli pár pěkných výletů:

2.4.2016 jsme šli na rozhlednu na Pekelném kopci u Třebíče

13.4.2016 jsem vzala čertice na procházku na klučovskou horu, kde kvetou koniklece luční.

Podyjí 27.3.2016

Krásný jarní den jsme strávili s holkama na výletě v Podyjí, nejvíc si čertice užily řeku, jak jinak taky :O)

koniklece Ptáčov 26.3.2016

Pozdě odpoledne jsem se ještě narychlo vypravila do Ptáčova, kde za vsí rostou u lesa koniklece luční .

bledule v Dašově a rozhledna Mařenka 13.3.2016

Jako každý rok i letos jsme se vypravili do Dašoval, kde u potoka rostou bledule a odtam jsme šli na nedalekou rozhlednu Mařenka.

procházka po loukách 20.2.2015

Krásné skoro jarní dpoledne jsem si užila s holkama na procházce po loukách za městem .

Třebíč - Pocoucov - Trnava - Ptáčov - Třebíč 30.1.2016

Dnešní procházku jsme si s čerticema trochu natáhly, ale zase o to víc jsme si ji užily.

Třebíč - Ptáčov - Pocoucov - Třebíč 23.1.2016

Napadla zase kupa sněhu a tak jsem s čerticema vyrazila ven a protože jsem měla volno, tak jsme to trochu víc natáhly, cestou nás chytlo několik chumelenic, ale to nám ani trochu nevadilo, no i když Shiny se chvílemi tvářila hodně nešťastně :D .

narozeniny Shiny 21.1.2016

Shiny dnes slaví své už 8. narozeniny a vstupuje tak do věku mezi veterány, strašně moc rychle to letí, skoro si ani nestíhám uvědomovat, jak ten čas s holkama utíká. Nezbývá než si přát, aby hlavně zdraví vydrželo, aby tu naše malá dáma byla s námi co nejdéle :O).

večerní procházka 15.1.2016

Zimní rychlé stmívání mě ani trochu nebaví, z práce už přijíždím skoro za tmy a tak s holkama chodíme po tmě ven, není to nic moc, ale ony jsou spokojený, že jsme aspoň chvilku venku a já se po celým dni taky ráda protáhnu :O) .